معرفی و رونمایی ۷ محصول و سرویس جدید ایرانسل!
نوشته شده توسط : م

 

خدمات بانکداری همراه شارژایرانسل ایرانسل!
خدمات شارژایرانسل منطقه طلایی ایرانسل!
با استفاده از شارژایرانسل این سرویس، این امکان برای مشترکین فراهم شده است که به دلخواه خود نقطه‌ای را انتخاب و هرگاه تماس‌های خود را تا شعاع مشخصی از این نقطه برقرار می‌کنند، شامل تخفیف «منطقه طلایی» خود شوند. پس از فعال‌سازی این سرویس تنها کافی است تماس‌ها از منطقه طلایی مشخص شده توسط مشترک برقرار شود تا بتوان بدون محدودیت در تمام ساعات شبانه‌روز از تخفیف منطقه طلایی ایرانسل استفاده کرد.


این سرویس، نخستین سرویس حقیقی شارژایرانسل بانکداری همراه کشور بوده که بدون نیاز به نصب هر نوع نرم افزار یا گوشی خاص، مشترک را قادر به استفاده از خدمات بانکداری همراه می‌کند.
این سرویس به شارژایرانسل دو شکل «منطقه طلایی عمومی» و «منطقه طلایی شخصی» ارائه می‌شود. بدین ترتیب مشترکین می‌توانند پس از اشتراک این خدمات، تعدادی «منطقه طلایی عمومی» و یا «شخصی» را انتخاب کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوند.
مودم USB وایمکس ایرانسل با ابعادی بسیار کوچک و در شکل یک حافظه فلش، به رایانه شخصی کاربر متصل شده و امکان دسترسی به اینترنت پرسرعت بی‌سیم وایمکس ایرانسل را شارژایرانسل برای وی فراهم می آورد. از این طریق، کاربر قادر خواهد بود به آسانی و در تمامی مناطق تحت پوشش، به اینترنت پرسرعت بی‌سیم دسترسی داشته باشد.


راهکار بانکداری شارژایرانسل همراه ایرانسل در فاز اول با همکاری بانک سامان راه‌اندازی شده و شامل سرویس‌های اعلام مانده حساب، پرداخت قبوض، انتقال وجه، دریافت صورت‌حساب و خرید کارت شارژ می‌شود که بر روی بستر کدهای دستوری (USSD) بنا شده است. برای استفاده از این سامانه کافی است کاربران تلفن همراه، یک یا چند کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود را به این سامانه متصل کنند تا بتواند با شماره‌گیری کد دستوری #۷۲۴* در هر ساعت از شبانه‌روز و در هر مکان، بدون پرداخت هزینه، عملیات بانکی خود را در حداقل زمان انجام دهند.
این محصولات و سرویس‌های جدید که همگی آنها برای اولین بار در ایران معرفی و عرضه می‌شوند شامل اولین خدمات حقیقی بانکداری همراه، مودم USB وایمکس ایرانسل به همراه سامانه تقویت‌کننده، سرویس منطقه طلایی، سرویس نقشه مجازی ایرانسل (نما)، شارژایرانسل شبکه خصوصی مجازی (VPN) وایمکس ایرانسل، شارژ الکترونیکی با رویکرد جدید و ارتقای خدمات دیتای ایرانسل می‌باشند.

در مراسم چهارمین سالروز راه‌اندازی شارژایرانسل شبکه تلفن همراه ایرانسل،

مودم USB وایمکس شارژایرانسل ایرانسل!
با ارائه خدمات منطقه طلایی ایرانسل، برای اولین بار در ایران، مشترکین سیم‌کارت‌های شارژایرانسل اعتباری ایرانسل، با تعیین محدوده مکانی دلخواه دایره شکل، از تخفیف مکالمه داخل شبکه در آن مکان برخوردار خواهند شد.

۷ محصول و شارژایرانسل سرویس جدید ایرانسل معرفی و رونمایی شدند!

شارژایرانسل
معرفی و رونمایی ۷ شارژایرانسل محصول و سرویس جدید ایرانسل!
به همراه این مودم، یک سامانه تقویت کننده نیز ارائه می‌شود تا در مکان هایی که امواج دریافتی ضعیف‌ هستند، همچنان اینترنت با کیفیت و سرعتی مناسب شارژایرانسل در اختیار کاربر قرار گیرد.





:: برچسب‌ها: شارژ ایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژایرانسل , ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: